Popular Posts

Saturday, 26 March 2016

Beza kolagen shaklee dengan kolagen lain

Apa istimewanya kolagen shaklee ni berbanding dengan kolagen lain di pasaran?

Apa kandungan yang terdapat dalam kolagen shaklee ni?

Siapa pernah makan kolagen?
Pernah cek tak sumber kolagen yang anda ambil tu dari sumber mana?
Apa kandungan kolagen yang anda ambil tu?

Ok, perbezaan ketara kolagen shaklee dengan kolagen pasaran adalah,kolagen shaklee tidak menambah apa2 perasa ke dalam kolagennya untuk jadi lebih sedap! Tetapi menggabungkan ramuan2nya supaya menjadi lebih berkesan..
memang betul..shieda pernah makan bermacam2 jenis dan jenama kolagen (sebelum kenal shaklee) memang ada yang sangat sedap rasanya sebab dah tambah perasa!
Masa tu memang tak terfikir,bayar mahal beratus2 untuk cantik, tapi rupanya bayar untuk rasa (ruginya dulu 😔)

Kolagen shaklee berasaskan dari sisik ikan merah dimana kadar penyerapannya lebih tinggi berbanding dengan kolagen haiwan yang lain..

Shaklee menggabungkan 7 ramuan yang membuatkan mereka saling bersinergi
7 ramuan tersebut juga digabungkan untuk meningkatkan keberkesanan kolagen RSS (Red Snapper Scale) dan menyokong kecantikan dari dalam ke luaran..boleh rujuk gambar apakah 7 ramuan tersebut ya..

Kolagen shaklee yang hebat mengandungi 4000mg proprietari RSS

Bermolekul sangat ringan,mudah diserap dalam badan & membantu peningkatan sintesis kolagen pada lapisan dermis dengan berkesan

ANTARA KEBAIKAN COLLAGEN POWDER SHAKLEE :

✅ Membantu mengurangkan kedutan dan garis halus di kulit
✅ Membantu kulit lebih anjal dan bermaya
✅Melembapkan kulit dan mengurangkan kulit kering
✅ Membantu mencerahkan kulit
✅ Menjadikan rambut dan kuku lebih sihat
✅ Menganjalkan payudara
✅ Membaiki kesihatan sendi dan otot
✅ Membantu penglihatan yang lebih baik

Banyak betul manfaat kolagen shaklee ni..

Nak cuba collagen shaklee?

pm 0172000748 for faster reply 😊

INGIN JANA PENDAPATAN BERSAMA SHAKLEE?
> Yuran keahlian hanya serendah RM68.90* untuk seumur hidup ATAU keahlian PERCUMA dengan pembelian UV200 keatas.
*Termasuk gst 6%,tidak termasuk caj penghantaran

Thursday, 24 March 2016

SET KECANTIKAN SHAKLEE YANG AWESOME

Pasti ramai yang tercari-cari produk kecantikan dan anti penuaan yang selamat dan bebas bahan kimia..Di pasaran,berlambak-lambak produk kecantikan yang diragui akan keselamatannya..Disini saya boleh cadangkan produk kecantikan Shaklee yang anda boleh pilih sendiri berdasarkan bajet yang anda sendiri tentukan.


Kat sini saya boleh bahagikan kepada 2 bahagian :

SET ROCKET 🚀 
✔Vivix
✔Collagen Powder

SET FLIGHT
 
✔esp
✔Vit C
✔Vit E
✔B complex

Kenapa saya bagi nama rocket & flight?
Mudah jer jawapannya :
Nak laju/cepat nampak kesan perubahan ambil
SET ROCKET 

SET FLIGHT
tak ada kesan ke???
Ada.. cuma tak sepantas dan secepat rocketla..sebabkan shaklee merupakan produk berasaskan bahan semulajadi..kalau cepat dalam masa sehari/3 hari atau seminggu macam kat pasaran tu,dikhuatiri ada bahan kimia yang bahaya seperti merkuri dan sebagainya..

Antara rocket dan flight anda semua tahu mana lebih mahalkan.. 😊😊😊

Pilihan ditangan anda.. nak secepat rocket atau secepat flight


Kalau nak info lebih lanjut, boleh hubungi saya 0172000748
Nak dapatkan harga ahli pun boleh juga, yuran serendah RM80 untuk seumur hidup..Nak ke Nak?
😉😉

SET KECANTIKAN SHAKLEE

Perbezaan Ubat dan Supplement Secara Ringkas

UBAT VS SUPPLEMENT


Assalammualaikum..

Dah lama tak buka blog ni..sekarang saya tengah berpantang hari yang ke-20 baby Shaklee saya yang Sado ni..puteri saya yang ke3..Baru hari ke-20 nurse timbang berat da 3.9kg..alhamdulillah..

Ok,harini saya nak bercerita tentang perbezaan antara Ubat dan Supplement


Nota kaki : sila baca sehingga habis ya 
😺😺😺💎 💎

Sebelum tu saya nak tanya :  Siapa dalam dunia ni yang suka makan ubat? Rasanya tiada siapa yang suka makan ubatkan,termasuklah diri saya sendiri..

Berikut adalah perbezaan antara UBAT dan SUPPLEMENT yang saya ingin kongsikan secara ringkas :
1)Ubat di ambil ketika kita sakit sahaja...manakala supplement boleh diambil pada bila-bila masa...supplement adalah MAKANAN TAMBAHAN tapi bukan PENGGANTI MAKANAN dimana ia telah diubahsuai dalam bentuk pil.jadi mudahlah bagi kita untuk tahu berapa jumlah yang perlu dimakan untuk setiap hari..
2)Ubat mengandungi DADAH yg membolehkan ia bertindak dengan cepat dan Supplement tidak menggunakan dadah tetapi mengandungi banyak vitamin-vitamin yang sihat yg digunakan untuk melawan segala penyakit....Kalau ambil ubat secara berlebihan akan dapat kesan sampingan malah boleh membawa MAUT!!
3)Ubat merawat KESAN penyakit atau tanda2 sakit manakala supplement merawat PUNCA PENYAKIT dimana ia mengandungi NUTRISI yang diperlukan sel badan setiap hari. contoh paling mudah shieda bole ambil bila kita sakit kepala.besenya kalau orang sakit kepala dia akan ambil panadol kan. perlu tahu sakit kepala bukan berpunca dari kekurangan panadol dalam badan kita,tapi fungsi panadol cuma untuk hilangkan kesakitan jer..berbeza dengan supplement,mengandungi segala protien,vitamin,minerals yang PERLU ADA UNTUK SEL2 DALAM BADAN UNTUK BERFUNGSI DENGAN BAIK..kita demam/selsema sebab kurangnya vitamin dalam badan kite..cth sebab kita kurang vit c.jadi rawatlah PUNCA bukan KESAN dengan mengambil vitamin c yang secukupnya..
Ini penerangan secara ringkas perbezaan antara ubat dan supplement..di post yang akan datang insya allah shieda akan terangkan lebih lanjut kesan buruk pada badan jika kita mengambil ubat dalam tempoh yang terlalu lama dan berlebihan..
ingat ayat power ni : SIHAT ITU MAHAL