Popular Posts

Thursday, 30 May 2019

TIPS SUBURKAN POKOK

Tips Suburkan Pokok

Haritu ada terbaca cara nak suburkan pokok ialah dengan siram pokok dengan susu basi.

Saja je try, tak sangka betul - betul menjadi.

Sebelum ni pokok daun kari dan pokok daun pandan tu layu, hampir nak mati sebab musim panas kan. Tambah pulak, Shieda kadang - kadang lupa nak siram hari - hari.

Selalu siram dengan air bancuhan beras. Sekarang ni asal ada lebihan susu anak yang tak habis, saja simpan lama - lama sampai basi, siram kat pokok😅

Boleh tengok gambar pokok tu ada warna kusam dan layu. Dan ada daun baru yang tumbuh mekar dan hijau warnanya selepas disiram dengan susu basi tu😊😊

Kalau ada yang nak cuba tips ni, boleh cuba. Tak payah letak baja pun tak apa 😊

Tips Suburkan Pokok

Tips Suburkan Pokok

2 comments:

  1. This comment has been removed by a blog administrator.

    ReplyDelete

  2. IONQQ**COM
    agen terbesar dan terpercaya di indonesia
    segera daftar dan bergabung bersama kami.
    Whatshapp : +85515373217

    ReplyDelete